.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با توجه به ممانعت مقامات محلی از ادامه بازی ؛
صدور رای نهایی کمیته انظباطی دیدار دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل
شمال نیوز : رای نهایی دیدار دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل از هفته 28 لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته انضباطی به شرح....

به گزارش شمال نیوز، رای نهایی دیدار دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل از هفته ۲۸ لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد که بر اساس آن، فرید یعقوب‌نیا مربی تیم نساجی مازندران به دلیل اعتراض مکرر به داور مستند به ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی با تذکر تنبیه می‌شود.


باشگاه خونه به خونه بابل به دلیل فحاشی و رفتار غیرورزشی تماشاگرانش مستند به بند ۳ ماده ۷۹ آئین‌نامه انضباطی به یک مسابقه محرومیت از حضور تماشاگران در نخستین مسابقه خانگی با احتساب یک جلسه محرومیت اعمال شده ناشی از رای اول و نیز مبلغ بیست میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.


باشگاه نساجی مازندران به دلیل فحاشی، رفتار غیرورزشی و نیز ورود به محوطه زمین مسابقه از سوی تماشاگران مستند به بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی و به دو مسابقه محرومیت از حضور تماشاگران در اولین مسابقه خانگی و نیز مبلغ بیست میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.


با توجه به اینکه نظریه اخیر داور مسابقه و نیز مستندات موجود در پرونده حکایت از این دارد که نیمه تمام ماندن مسابقه به دلیل رفتار غیرورزشی تماشاگران هر دو تیم و در نهایت با تصمیم و دستور مقامات محلی بوده و داور مسابقه دخالت مستقیم در تعطیلی مسابقه نداشته است، بنابراین کمیته انضباطی مستند به ماده ۲۳ آیین نامه انضباطی حکم به تکرار مسابقه مذکور بدون حضور تماشاگران میزبان و میهمان و با رعایت سایر تشریفات و موازین قانونی توسط کمیته برگزار کننده مسابقات صادر و اعلام کرد.


این رأی در بندهای ۲، ۳ و ۴ قابل تجدیدنظرخواهی و در بقیه موارد قطعی است.

به گزارش ایسنا، این بازی با نتیجه یک بر یک در جریان بود که با اتفاقات رخ داده داور بازی را متوقف کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.